Loading...

VoIP τηλεφωνικά κέντρα

VoIP Τηλεφωνικά Κέντρα

Πλήρες πακέτο λύσεων με εφαρμογές για κονσόλα υποδοχής, φωνητικά μηνύματα, χρεώσεις κλήσεων, διασύνδεση με PMS, αυτόματη απάντηση κλήσεων.

Δυνατότητες

  • Συνδυασμός παραδοσιακών και νέου τύπου VOIP γραμμών
    Εξοπλισμός που υποστηρίζει τόσο παραδοσιακού τύπου αναλογικές / ψηφιακές γραμμές όσο και νέου τύπου Voice over IP γραμμές (VoIP) σε οποιοδήποτε συνδυασμό.
  • Επεκτάσιμη υποδομή
    Ευέλικτη αρχιτεκτονική και προαιρετικές επιλογές χαρακτηριστικών επιτρέπουν την προσθήκη γραμμών και χαρακτηριστικών όποτε κρίνεται απαραίτητο χωρίς την αντικατάσταση εξοπλισμού.
  • Εκτεταμένη επιλογή συσκευών
    Μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη ποικιλία συσκευών, από απλές αναλογικές μέχρι τελευταίας σχεδίασης, καθώς και πολυτελή IP συσκευές με έγχρωμες οθόνες.
  • Υποστήριξη ασύρματης τηλεφωνίας
    Λύσεις που παρέχουν ασύρματη κάλυψη για τηλεφωνία με υποδομή DECT ή ακόμα και WLAN. Ασύρματη επικοινωνία χωρίς περιορισμούς.

 

Λειτουργίες & Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Check-in.
    Με την άφιξη του πελάτη και την καταχώρηση των στοιχείων του στο PMS του ξενοδοχείου, ενημερώνεται αυτόματα το τηλεφωνικό κέντρο, ώστε να καταχωρηθεί αυτόματα το όνομα του πελάτη και να “ξεκλειδώσει” η τηλεφωνική συσκευή για πραγματοποίηση εξωτερικών τηλεφωνικών κλήσεων.
  • Name registration.
    Το όνομα του πελάτη που αυτόματα καταχωρείται κατά την διαδικασία του check-in, εμφανίζεται σε όλες τις συσκευές (VoIP) των υπηρεσιών του ξενοδοχείου που καλεί ο πελάτης. Το όνομα του πελάτη εναλλάσσεται αυτόματα με την διαδικασία check-out, check-in.
  • Check-out.
    Κατά την διαδικασία check-out από το PMS του ξενοδοχείου, αυτόματα:
    • διαγράφεται το όνομα του πελάτη
    • “κλειδώνει” η τηλεφωνική συσκευή του δωματίου
    • διαγράφονται τα Voice Mails
    • ενημερώνεται το PMS για τους τηλεφωνικούς λογαριασμούς.
  • Room Transfer.
    Στις περιπτώσεις μεταφοράς του πελάτη σε άλλο δωμάτιο, γίνεται αυτόματα μεταφορά των στοιχείων του πελάτη που περιλαμβάνει, το όνομα του και τις τηλεφωνικές κλήσεις με την αντίστοιχη χρέωση. Η τηλεφωνική συσκευή του προηγούμενου δωματίου “κλειδώνει” μέχρι το επόμενο check-in.
  • Wake-up calls
    Η καταχώρηση της ώρας αφύπνισης γίνεται κατά προτίμηση από τον χειριστή του προγράμματος ή τον πελάτη από την συσκευή δωματίου. Η καταχώρηση από την συσκευή δωματίου γίνεται με την πίεση του αντίστοιχου πλήκτρου και την καταχώρηση των στοιχείων αφύπνισης με ηχητικά menu που περιλαμβάνονται.
  • Housekeeping.
    Οι καμαριέρες κατά την είσοδο τους και έξοδο από το δωμάτιο, πληκτρολογούν τον κωδικό τους για να δηλώσουν την παρουσία τους (Maid in Room) και την κατάσταση του δωματίου (Room Clean). Κατά την πληκτρολόγηση ακούγονται ηχητικά menu για την επιβεβαίωση της εντολής.
    Οι εντολές (maid in room και room clean) καταχωρούνται με την ακριβή ώρα και τα στατιστικά που προκύπτουν μπορούν να αξιοποιηθούν από τη διοίκηση ώστε με βάση τα στατιστικά στοιχεία να βελτιωθεί η διαδικασία. Ακόμα δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων αυτών, συνολικά ή με την χρήση φίλτρων για συγκεκριμένη καμαριέρα για συγκεκριμένο ημερολογιακό διάστημα κλπ.
  • Maintenance.
    Οι καμαριέρες ή άλλο προσωπικό κατά την είσοδο στο δωμάτιο με αντίστοιχη πληκτρολόγηση από την τηλεφωνική συσκευή του δωματίου, μπορεί να καταχωρήσει με τον κωδικό της, βλάβες σχετικές με κακή λειτουργία ή βλάβη που αφορά:
    • βλάβη τηλεόρασης
    • βλάβη φωτισμού
    • βλάβη κλιματισμού
    • βλάβη υδραυλικών κλπ. 

    Όλες οι καταχωρήσεις επιβεβαιώνονται με ηχητικά μηνύματα (Voice Prompts). Οι προεπιλεγμένες γλώσσες των εντολών είναι τα Ελληνικά και τα Αγγλικά, με δυνατότητες εγγραφής εντολών και σε άλλες γλώσσες – κατόπιν αιτήματος. Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης αυτών των στοιχείων, συνολικά ή με τη χρήση φίλτρων για συγκεκριμένη καμαριέρα για συγκεκριμένο ημερολογιακό διάστημα κλπ. Τα στατιστικά αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν από τη διοίκηση και να προκύψουν α) χρήσιμα στοιχεία σχετικά με προβλεπόμενες συντηρήσεις και αλλαγές, β) στοιχεία για την οργάνωση του προϋπολογισμού βάσει των αλλαγών αυτών και γ) θέματα που αφορούν την ασφάλεια των πελατών του ξενοδοχείου.
  • Multilingual Voice Prompts.
    Ηχητικά μηνύματα επιβεβαίωσης των εντολών που πληκτρολογούνται από τις τηλεφωνικές συσκευές των δωματίων. Οι προεπιλεγμένες γλώσσες των φωνητικών εντολών επιβεβαίωσης καταχωρήσεων για τις υπηρεσίες του Housekeeping και του Maintenance, καθώς και για τα Wake-up calls είναι στα Ελληνικά και τα Αγγλικά.
  • Baby Monitoring Support.
    Παρακολούθηση βρεφών και νηπίων από τους κηδεμόνες, εκτός του δωματίου και εντός των πλαισίων του ξενοδοχείου. Η υπηρεσία απαιτεί την εγκατάσταση επιπλέον ασύρματης τηλεφωνικής συσκευής στο δωμάτιο, μέσω της οποίας οι γονείς ακούνε τους ήχους/ δραστηριότητα των βρεφών και ενημερώνονται, όταν για παράδειγμα είναι στο εστιατόριο, στο lounge κλπ. Η συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ασύρματη τηλεφωνία εντός του δωματίου, στην προσωπική πισίνα ή στους χώρους του ξενοδοχείου με εγκατάσταση πρόσθετου εξοπλισμού. Η υπηρεσία μπορεί να διατίθεται δωρεάν στους πελάτες ή με αντίστοιχη χρέωση.


Γ. Σολωμός & ΣΙΑ ΟΕ
Λ. Βεργωτή 52, 28100 Αργοστόλι

Α. & Γ. Τζουγανάτος & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΒΙ.ΠΕ. Αργοστολίου, Κεφαλονιά

Τηλέφωνο: +30 211 800 3078
Fax:
+30 211 800 3041

Email: info@hotel-solutions.gr

 

Facebook

Youtube

© Copyright 2014 - 2017 Hotel Solutions : Ολοκληρωμένες λύσεις για ξενοδοχεία